torsdag 31. mai 2012

Blomstertrapp


Min kjære har vært så snill og lage ei flott blomstertrapp til meg. No er den ferdig og den er klar til å bli fylt opp. Idag etter eg leverte eksamen, så tok eg meg ein tur opp på Gartneriet for å feire at eg er ferdig for no (hvertfall til resultatet kjem ;) )
Her er litt bilder av blomstertrapp før den blei ferdig :)
Hyllene er klare :)
Den begynner å ta form :)
Ferdig, blei den ikkje fin??
 Og her har eg vore og fått litt blomster og pynt på den...
Litt er komt på den

Er veldig fornøyd med trappa mi eg
Tusen takk kjære for flott blomstertrapp Då skal eg prøve og rydde litt, men akkurat no kjenner eg at eg har mest lyst å berre slappe av og kose meg ;)
Takk for titten og ha ein flott siste kveld i mai mnd. Tenk at imorra er det 1. juni...

3 kommentarer:

  1. Flinke jenta mi som blogger så fint :)

    SvarSlett
  2. Ja, dette vart eit flott resultat:)så koseleg det vart når blomstrane er på plass. Gratulerer med overstått eksamen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja blei veldig koselig :) Tusen takk for det :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...