mandag 3. oktober 2011

Høsten er komt

Ikveld er det skikkelig høstvêr ute, det regna og blåser. Då er det koselig å tenne stearinlys og sitte inne :) Heldigvis kom eg og Mac oss inn før det begynte å regne så voldsomt. Så no er det innekos resten av kvelden og kanskje eg får finne fram litt handarbeid.  Det eg burde gjere, er å lese litt, her i veka som var begynte eg på noko som heiter ABC-demens. Og eg håper det blir lærerikt :)
Håper det snart kjem litt meir oppdatering innen hobby her, men for tida er lysta heilt vekk. Men eg må sette meg ned å lage eit bursdagskort, kanskje imorra ;)
Eg får vel finne litt mat til dyrene her. Ha ein fortsatt flott høstkveld :)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :)) Ja jeg satser på å få tunikaen ferdig i en fei nå.. Skal nemlig helst ha unna en til før jul...

    Ja, det er koselig med stearinlys når det er skikkelig høstvær ute.. Begynte å regne godt og blåse en del her og i kveld :( Utrolig fine lykter du har :)))

    Du skal nok se at lysten på og gjøre noe innen hobby kommer hos deg også snart :)))

    Ønsker deg en riktig god natt, og en fortsatt fin uke :))
    Klem ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...