søndag 4. mars 2012

Våren

Tittet fram på fredag og lørdag, det var deilig med nokre dager med sol og fint vêr. Og her hin dagen eg gjekk tur med Mac, såg eg snøklokke. Og igår når eg var utafor leiligheta er jammen meg krokusane begynt å komme fram. Då er det snart vår ;)
Igår kveld hadde vi ein koselig kveld, vi lagde god mat og såg ein god film på Tv, "Livsfarlig anrop" trur eg den hette :) Min kjære er no veldig søt då, han hadde forma brødskiva mi til eit hjerte han
Elles så har eg fått laga nokre albumsider og :)
John som har kjøpt seg gitar og er flink å øve :)
På denne LO`en har eg brukt
Bazzill: Vanilje
Mønsterark: Scrap with in reach; flatbranch, 406 eighth street, ninth and elm, courthouse square
Stempel: Rockstar og gitar veit eg ikkje kor kjem frå, lånt av godaste Snuppa.
Annet: Knapper, tim Holtz filmrull, dymo, Spellbinders Stars five (også lånt av snille snuppa)
Sliten etter ein lang fjelltur :)
På denne LO`en har eg brukt:
Bazzil: Vanilje
Mønsterark: Déjà Views, Dogs Days Collection : Big polka dots, dogs strips, Small polka dots
Annet : Blomster, Thickers filt alfabet, Ranger Liquid pearl, platinum pearl 
Då får eg avslutte for no. Håper alle har hatt ein bra start på mars mnd. Takk for titten og ha ein flott søndag vidare :)

1 kommentar:

  1. Her har du jammen vore i det kreative hjørne:)
    Du er så flink med farger og å sjå detaljer i naturen. No er det berre å vente på sola skal gje varme til frosne kropper og knopper, så vi alle kan spire og gro fram til ein ny sommar:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...