mandag 11. juni 2012

Tjofjellet

På onsdag 6. juni tok eg og Mac oss ein tur ilag med Flora Turlag. Denne gangen var det Tjofjellet som skulle bestigast ;) Eg har aldri hørt om Tjofjellet før eg.
Vi starta ved gravplassen i Nordalsfjorden og gjekk mot Litlevatnet, men før ein kjem til vatnet tar ein til venstre og går opp trappa som er der. Turen opp tek ca 1,5 time
På vei opp :)

Mac koser seg på fjellet




Då er vi klar for å gå ned att :)

Trappa :)
Idag har eg hatt fri og skal no berre slappe av og nyte resten av fridagen. Takk for titten og ha ein fortsatt flott mandag :)

1 kommentar:

  1. Det er så kjekt å sjå at du også finner glede over å gå slike fine turane og tek deg tid til det. På sikt er det den beste trimmen for kropp og sjel.Kunne ønske det var meg, men innser min begrensing for tiden:)
    Får helle glede meg over minnene eg set at med og visuelt vera med på turane sammen med deg og Macen her på denne bloggen. Set stor pris på det:) då mimrer eg og koser meg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...