onsdag 26. september 2012

Hafstadfjellet (706 moh)

Endelig kom eg og Mac oss på fjelltur att, eg begynte nesten å lure på om eg ikkje skulle fått til fleire tura i år. Det har jo plaska ned og i helga når det var så flott hadde eg jobbehelg... Men idag var det fint turvêr. Eg gjekk med ei eg jobba ilag med og hennes sønn på 6 år, han var kjempeflink :)
Idag tok vi turen til Hafstadfjellet i Førde, vi parkerte på Langeland.
Det var fin turveg og til tider litt seig...
På vei opp :)
Dit opp skal vi :)
No er vi snart kom opp :)

Mac slapper av ei lita stund...

Mac var meir interessert i bollen som Abraham eter ;)
Førde og Førdefjorden

Her ser vi Movatnet og Åsvatnet


Førde
Så var det å ta beina fat og komme seg ned att. Når vi kom ned til Bekkjavatnet tok vi ei lita puse, og Mac fekk bada litt. Han storkosa seg og løpte etter pinnane vi kasta :)
Bekkjavatnet

Flott gapahuk
Her var det utruleg flott laga til, og kan tenke meg at det er flott om sommeren. Her kan ein slappe av på benkane, bade og grille. Ein kan og gå rundt vatnet :)

Når vi gjekk vidare nedover til bilane, møtte vi på ein hoggorm, fysja meg, den låg der og fres til oss, var jo så vidt vi tørte å gå forbi eller vi løpte forbi... Dette er jammen meg nokre ekle dyr

No ligger Mac og er rolig og fornøyd, trur han har savna det at vi går i fjellet. Håper det ikkje blir lenge til neste gang.

No får eg sette meg ned å lage eit babykort :)
Ha ein fortsatt fin onsdagskveld og veldig hyggelig at du tok ein titt her :)

2 kommentarer:

  1. Å så utruleg fint det var på Hafstadfjellet.Og Mac har det heilt fortreffeleg"kosestrulten:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja han koste seg stort på tur og bading :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...