lørdag 2. november 2013

Hatlesetnipa (583 m.o.h)

 Her i oktober, 18.10, hadde eg og Mac oss ein flott tur på Hatlesetnipa. Vi går opp fra Grov og der lika vi best å gå opp. Men akkuart den dagen begynte eg å kvi meg til vi skulle nedatt når eg fant ut korleis det var oppover... Det var sleipt og glatt oppover... Men vi tok det rolig, så då går det som oftast bra ;) Tok som vanlig litt bilder...
På vei opp
På vei opp :)

Mac koser seg



Første varden man treffer på :)

Mac er begynt med høstrydding av stien ;)


Det var ein flott høsttur og med litt snø på vår vei, så er det berre å innse at vinteren er på vei. Turen ned tok sikkert like lang tid som opp... Hjelpes, skulle tru eg aldri hadde gått i fjellet før... Men sidan det var ganske sleipt og glatt enkelte plasser, og bratt... Og med ein hund som til tider drar, så går det ikkje fort. Men Mac var ganske flink og til slutt forstod han at matmora måtte ned først, så fekk han heller stå tolmodig å vente på at eg kom meg ned... Flinke hunden min ♥

Tusen takk for titten, ha ein fin lørdag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...