torsdag 23. juli 2015

Sommer, sol og fjelltid

I år hadde eg tidlig ferie og eg håpte jo at sola kunne komme fram innimellom... Og når den endelig fant ut at den ville skinne over Florø, ja då måtte jo eg og hunden ta oss ein fjelltur. Denne gange blei det Terdalskeipen. Denne turen er med på Turtrimmen 2015 til Flora Kommune.
Fantastisk flott dag, varmt og godt :) Herlig med sol...

 Nydelig dag i fjellet, her kan man finne roen og nyte stillheten.

Nærma oss toppen. No er det lett å finne fram, godt merka :) Sjøl om eg alltid rota meg vekk frå stien når eg skal nedover att... Mac synst nok eg er heilt håplaus, og blir jo hoppande gla når han finner stien igjen, og kan få oss på rett vei att :)
Mac finner visst roen i fjellet og. Kanskje han er litt sliten, hvertfall for ein bitteliten periode...

Herlig utsikt

Fjellselfie må jo til, og jammen klarte eg det før Mac angreip meg med sleiking ;)


Det var litt snø der enda og Mac var jo i himmelen han då. Kan ikkje bli bedre for han her karen, fjelltur, bading og avkjøling i snøen :)
Kos i snøen

Bading må og til på ein fjelltur
Takk for fin tur Mac, kunne ikkje fått ein bedre turkompis enn deg ♥ Ha ein fantastisk dag og hjertelig takk for titten :)

1 kommentar:

  1. Heilt fantastisk flott skildring og bilder av turen i skjønn harmoni.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...