tirsdag 22. mars 2016

Langeland skisenter

På torsdag hadde eg og ei eg jobba med planlagt ein skitur til Langeland. Men det var veldig usikkert om vi kom oss dit... Kvelden før kom det ein stor stein ned og ødela veibane mellom Nautsdal Førde. Ov veien blei stengt. Men jammen opna dei for manuell dirigering kl 09 og vi kom oss på Langeland.



Haha det er jo ei stund sidan vi begge har gått på ski, men eg synst no jammen sant vi var flinke. Litt knoting hadde vi i starten. Men så kom vi oss igang :) Men det var jo litt godt det ikkje var så masse folk i løypa når vi var der ;)



Vi gjekk 5 km og fant ut det var ein god start for oss for denne gangen. Men eg kan gjerne tenke meg tilbake til Langeland, flotte løyper :)


Vi var ikkje så heldig med vêret, men allikavel hadde vi ein flott tur :)

Når vi kom rundt i løypa, satt vi oss ned og kosa oss med litt mat og kakao. Ein skikkelig kosetur :) Og når vi gjekk til bilen att, ja då titta sola fram ;)

Ønsker deg ein fin dag og takk for titten :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...