mandag 23. mai 2016

PL-sider

Idag blogger eg for papirlosjen. Vi i teamet er så heldig å ha Scrapomania som sponsor, og denne gangen fekk eg PL-kit som eg fekk kose meg med. Og eg fekk laga 3 sider fra ulike opplevelser.

Her kan du sjå ka eg fekk i kitet
Masse fint å kose seg med
Den første sida eg har laga er frå bilferien vi hadde i 2012, detter er bilder fra Saltgruva. Kunne jo ikkje ha vore i Krakow og ikkje ha sett saltgruva. Ein flott opplevelse
Saltgruva

Neste side er frå ferieturen vi hadde i 2014, då var vi på vei heim frå Sverige og bestemte oss for å ta ei anna rute tilbake til Florø. Og tok oss ein dag i Alvdal og Aukrustsenteret.
Ein artig dag

Neste side er frå ein av våre fine fjelltura. Endelig kom eg og Mac oss på Blånipa :)
Fin topptur dette
Det var det eg hadde for denne gang. Kanskje eg har gitt deg litt inspirasjon til å lage ei eller fleire PL sider. Ønsker deg ei flott veke, takk for titten.

1 kommentar:

  1. Her var det mykkje kjekt å sjå tilbake på Annelen. Du er jammen flink og kreativ!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...