fredag 23. desember 2016

Herlige julemus

Idag er det blitt lillejulafta. Og det er min tur å opne den nest siste luka i julekalenderen til Papirlosjen. Hadde så masse planer no før jul, men det er ikkje alltid ting går som man tenker. Men det gjere no ingenting, tenker kvelden imorra blir like koselig uansett :)
Eg har kosa meg med desse skjønne julemusene, er dei ikkje søte vel, frå kreative hender digis. Desse falt eg for og har laga nokre gavelapper og eit julekort.


Eg har brukt på kortet:
Kartong: Pomegranate og kvit
Digistempel: Digi44
Dies: Marianne Design-Sirkel, granbar usikker kor er ifra
Papirdesign-God jul
Annet: Div blomstra, band


På merkelapp har eg brukt:
Kartong: Kraft
Glitter snow
Digis: 200 og 111
Hamp
Stickles Star dust
Motiva er fargelagt med promarker



Då vil eg ønske deg ei riktig flott lille julaft, ta vare på kverandre og husk å roe ned. Takk for titten.

GOD JUL 

1 kommentar:

  1. Heilt einig at dette er berre kekkert og stemnings fullt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...