torsdag 5. januar 2017

Vatikanstaten

Idag blogger eg for Papirlosjen, kor vi har starta ny utfordring som denne gangen er bruk stensil.

Eg har valgt å lage ei PL side fra då vi var i Roma i sommer. Der vi tok oss ein tur til Vatikanmuseet og Vatikanstaten. Masse inntrykk på ein gong...



Eg har brukt Tim Holtz sin mini stensil set 4. Er ikkje så ofte eg bruker stensilane mine, så dette var kjekt. Kanskje eg får bruke dei meir no i 2017 :)


En perfekt dag, som er frå Wycinanka, har fått ein sprut med Prima sin Color Bloom-Sorbet. Og dei små stjernene er frå Kort & Godt


DEi små korta eg har brukt er eg usikker kor er ifrå, men dei store er i frå Kaisercraft
Dies: Alfabet- Nellie Snellen
Trepynt: Wycinanka
Annet: Washitape, stjerner- Kort & Godt, Die cut shapes-Kaisercraft

Det var det eg hadde for idag. Og kanskje eg har gitt deg litt inspirasjon til å bli med på utfordringa vår :) Nyt dagen og takk for titten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...