torsdag 16. mars 2017

Minialbum

Idag har eg laga eit minialbum til ei som fyller år. Fekk ei bestilling av svigermor og dama som skal ha kortet tek nesten daglig flott bilder. Så denne gangen har eg tenkt tema foto. Denne malen fant eg i ett trykk nr 1/2016. Enda ein gang har eg prøvd meg på noko nytt inni albumen, waterfall kort...


Har brukt:
Kartong: Bazzill-Kvit og Typhoon
Mønsterark: Maja Design: Summertime
Stempel: Kort & Godt, KaBoks (Livet er som et kamera),
Norsk Stempelblad (Å feire fødselsdag),
Papirdesign (Enestående)
Krativ Hobby: Hjørnestempel 
Dies: Spellbinders: Elegant Ovals, La la land: Hjerter,
Papirdesign: Hipp hurra
Annet: Charms, blomster,

Inni album, har eg laga til skrivefelt og litt bilder. Denne dama like godt å ta bilder, så nokre av bilda er bilder som ho har tatt og nokre er fra hennes ungdomstid.

 Har og prøvd meg på eit "Waterfall kort" inni album. Malen til denne fant eg her








Då har ho som skal ha kortet fått det og eg håper ho blei fornøyd.
Ha ein flott dag og tusen takk for titten.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...