torsdag 27. april 2017

Barnslig

Idag kommer eg med litt inspirasjon til utfordringa til Papirlosjen bruk minst ett bilde. Eg kom over disse bilda mens eg leita etter nokre andre bilder og fant ut at digien fra Kreativehenderdigi passa heilt perfekt til denne bildeserien :) Elles så sponser Japan Photo oss og med flott premie.


Her  var vi på vei til Bergen ei helg for mange år sidan. Vi hadde oss ei lita pause etter ferja og då fant vi to disser og då måtte vi jo prøve dei. Og jammen fekk vi det til ;) Ei artig lita pause før vi kjørte vidare til Bergen.

Digien eg har brukt er 144-Barnslig fra Kreativehenderdigi



PL korta eg har brukt er ifrå Snap! Day to day. Elles har eg brukt washitape, Happy day er ifrå Heidi Swapp, som du kan finne hos Scrapomania


Det var det eg hadde for idag, så håper eg at du blir med på utfordringa vi har i Papirlosjen :) Takk for titten og ha ein fin fin dag.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...