torsdag 8. september 2011

Bursdagskort til svigermor :)

Svigermor hadde bursdag i helga og ho hadde sett napkinkortet eg hadde laga og fortalte til meg at ho kunne tenke seg eit slikt kort. Eg hadde jo tenkt det skulle gå litt lengre tid før eg lagde eit slikt kort att. Men eg måtte jo lage eit til ho. Og denne gange gikk det bedre enn sist...
På dette kortet har eg brukt :
Bazzill: Vanilje (trur eg)
Mønsterark: Maja Design: Life in the Country: in the hammock og read a book
Annet: Martha Stewart: Embroidered floral edge + corner punch og Doily lace edge, lilla roser, perler,band, Spellbinders: Labels six
Stempel: Kreativ hobby design- Gratulerer drodle og Hjørne gratulerer klem til deg

Eg har og laga ein gaveboks til ho, som eg har hatt oppi eit stearinlys og ei pynta fyrstikkeske:)
 På denne eska har eg brukt :
Bazzill: Blå
Mønsterark: Maja Design-Life in the Country-summer breez og scent of wild flowers
Annet: Blomstra, halvperler, pin fra making memories, Tim Holtz: Idea-ology hitch fasteners, magneter, perlestreng frå Kuttut, spellbinders Label Eleven.
Stempel: Magnolia: Lady-Tilda, som er fargelagt med Distress Ink, tekst: Kreativ Hobby Design

Malen fant eg HER

Ønsker alle ein fin torsdag :) 

3 kommentarer:

  1. Ikke rart svigermora "bestilte" et slikt kort snuppa! Eg trur legge inn ei bestilling på ei slik eske ;-)

    SvarSlett
  2. Eg takker så mykkje for bodde kortet og gaveeska er utruleg glad for denne gava.
    Å tenke på all kreativiteten som ligg bak disse gavene gjer meg så glad:)

    SvarSlett
  3. Eg takker så mykkje for bodde kortet og gaveeska er utruleg glad for denne gava.
    Å tenke på all kreativiteten som ligg bak disse gavene gjer meg så glad:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...