søndag 27. november 2011

1. søndag i advent :)

Her er nedvasken til jul begynt og eg har ikkje så mykje att av stue/kjøkken. Så no har eg fått litt adventstemning her i leiligheta. Det er slik ei koselig tid dette her, mykje lys rundt omkring i alle vinduer:) Eg er veldig glad i å pynte til jul og har funnet fram eskene mine som eg kan kose meg med. Blir vel til at eg pynter  litt kver dag. Og eg må vel begynne og bake litt og, godt eg har ei veke ferie snart ;)
Her er litt bilder frå ikveld :)
Stjerna er komt på plass :)
Mac ikkje så fornøyd med å bli stilt opp for å ta bilde...

Litt meir fornøyd :)
Adventstemning på Midttunet :)
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede

Mac fant ut at det var komt noko kvitt på altanen vår og var svært fornøy med det :) Idag reist min bedre halvdel på tur, men før han reist fekk han opp utelysa vi har på altanen vår. Så det er koselig ute på altane vår og ;)
Lysa tent ute og :)
Mac koser seg :)


Ha ein fortsatt flott første advent :) Og takk for titten.

2 kommentarer:

  1. Dette var fint og stemningsfullt Annalen og så fint med første verset til adventlyset.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...