tirsdag 8. november 2011

Enda ein flott novemberdag :)

Idag har det vore enda ein flott dag. Så eg og Mac satte oss i bilen og kjørte av sted. Idag tok vi turen mot Håsteinen, men sidan eg går aleine er eg ein smule pinglete og stoler ikkje heilt på at eg finn veien tilbake. Så når det ikkje blei sti meir, men mange små varder, snudde eg. Eg blei og litt bekymra for klokka. Det blir tidlig mørkt no. Men vi fekk oss ein kjempeflott tur uansett :)
Litt bilder blei det og tatt :)
Håsteinen
Mac fekk bade :)

E vi ikkje snart ferdig å ta bilder, LEI no...

Utsikta
Bratt å gå :)





No er Mac sliten og rolig. Og det er nok snart leggetid for meg og :)
Men må legge ut det ferdige fuglebrettet som John har laga. Blei stilig ikkje sant??
Fuglebrettet er ferdig :)
Takk for titten:)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...