søndag 3. juli 2016

Maritim utfordring

Her om dagen fekk eg ei bestilling på eit herrekort. Fekk litt knapp tid, så kortet blei laga i ein fei... Men sidan eg fekk vite litt om hans interesser, gjekk det greit. Han lika å fiske han her herremannen, så då passa det jo fint med eit maritimt kort. Og sidan eg det var min tur til ha inspirasjonsbidrag til Papirlosjen idag, passa det jo heilt perfekt ;)


På dette kortet har eg brukt:
Kartong: Kraft og Typhoon
Mønsterark: Pion Design: Shoreline Treasures-Bottom of the sea,
Seashells, Iris sibirica, Memory notes (bilde i koauge)
Dies: Spellbinders: Classic ovals large og Lacey ovals
Marianne Design: Koauge og Nautic
Kort & Godt: Fisker
Alfabet: Nellie Snellen
Stempel: Kort & Godt-M-175 og M-321
Papirdesign: Gratulerer sirkel
Annet: Fiskenett, charms, halvperler, magnet


Etter er tok bilde limte eg på ei måse som fyker over fiskaren. Glømte heilt å ta bilde... Men måsa er en dies frå Sizzix-Coastal set
Innsida, i midten er det ein pengelomme

Baksida
Det personlige stempelet er frå ei stempelplate frå Kort & Godt, falt heilt for mange av dei som var på plate. Så då blei den med meg heim...

Så satt eg og kosa meg seint igår med ein LO, den blei no litt maritim den og :) Eg burde visst prioritert å lage albumsider, for hjelpes kor mange bilder som venter på å bli scrappa ;)


På LO'en har eg brukt:
Mønsterark: Pion Design:Shoreline Treasures-Knots
Alfabet: QuicKutz-Abigail (Praha) og Lollipop
Annet: Blomstra-WOC, skjell, charms og hamp


Det var det eg hadde idag. Ønsker deg ein flott dag og tusen takk for at du tok deg ein tur innom bloggen min :)

6 kommentarer:

  1. Å så fine de er ! Eit herleg bilde til å bli glad av. Klem frå Meg til deg.

    SvarSlett
  2. Dette kortet som du laga til ein i familjen skapte stor glede !

    SvarSlett
  3. Kortet var bare sååå lekkert, skikkelig gjennomført i stilen! LO var fin og, et av fint par <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...