tirsdag 5. juli 2016

Papirlosjen sin sommerutfordring-Alt er lov

Så var det igjen tid for ny utfordring hos Papirlosjen. Denne gangen er Alt lov og den varer heilt til 4. september, så denne gangen har du god tid å vere med på utfordringa :)

Eg har laga ei lita sommergave. Ei eske med kortlokk, malen fant eg hos denne kreative dama.

Denne gangen har vi blitt sponsa av Gode minner og StarStampz


På denne boksen har eg brukt:
Kartong: Bazzill-Kvit
Mønsterark: Maja Desig: Summer Crush-met her at the dance,
 Vintage Summer Basics 1933
Blomster er frå Gode Minner
Halvperler: Staz
Stempel: Kort & Godt M-248
Dies: Spellbinders- Classic scalloped ovals large

Har ikkje gjort så masse innvendig, men har enda ikkje funnet mottaker til denne boksen. Og teksten inni må jo passe til mottaker :)
Plass til en liten helsning og ein fin tekst

Boksen kan og gjømme ein liten overraskelse

Fin til venninnegave eller bursdag
Dette var mitt DT-bidrag, no gleder eg meg til å sjå alt det fine dokke lager :)
No er vi begynt på juli og for nokre betyr det at ferien er godt igang, begynner snart eller må vente nokre veker til før ferietid. Nyt den og ta vare på kverandre :)
Tusen takk for titten og ha ein flott dag :)

1 kommentar:

  1. Nydeleg boks til å samle dikt i kunne tenke meg denne eg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...