lørdag 6. august 2011

Får vel prøve meg på et lite innlegg :)

Dette blir spennende, det er jo egentlig min samboer som ønskte jeg skulle lage blogg. Og han har klart å overtale meg til å prøve. Så dette kan jo bli spennende.

Det er ikke alltid tiden strekker til alt jeg vil og i det sist har det blitt lite hobby og fjellturer. Men som en liten test kan jeg legge ut litt "gammle" bilder :) Så håper jeg at det blir litt oppdateringer her om ikke så lenge.

 Julekort fra i fjor


Telyskort


Innsiden av telyskort


To kort fra i år ;)








3 kommentarer:

  1. Hei Annelen :)
    Så kjekt at du også har begynt å blogge :) Har lagt meg til som følger..;) Skal bli kjekt å følge med i bloggen din :)
    Var kjempe fine kort du har lagt ut her :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann Nina :)
    Tusen takk for koselig kommentar :) Får håpe det blir noko å følge med på her no då ;)Og veldig hyggelig at du likte korta :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte kort! Nest siste kortet likte eg spesielt godt, ikke sett denne typen kort fra deg tidligere. Spennende!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...