lørdag 27. august 2011

Mine to "evighetsprosjekt"

No når høsten setter inne er det alltid kjekt å ha noko å holde på med. Eg har alltid hatt lyst å lære meg å hekle, så i fjor bestemte eg meg for å lære dette. Så tusen takk internett og You Tube ;)
Så blei mi første bestemorrute til. Når ein skal lære slikt er det kanskje lurt å begynne med eit lite prosjekt, men ikkje hos denne dama. Nei her begynner vi rett på eit pledd som eg kan kose meg når kulda setter inn. Men kortid det skal kunne nytast er ei anna sak, no har eg holdt på med det i 1 år og fleire blir det vel ;) Har begynt å hekle det sammen, og trenger MANGE fleire bestemorruter...



Så kommer min kjære og seier han har lyst på ein heimestrikka genser, strikker ferdighetane mine er heller ikkje å skryte av, og eg sa ja korfor ikkje. Klart eg kan strikke genser til gutten min. Kas genser du vil ha då?? OL- genseren 2010 :) Jaja tenker eg ingen problem...
Ikkje komt så langt på en genseren heller, og den har eg holdt på med i 1,5 år... Den er faktisk ganske kjedelig å strikke...
Når eg endelig blir ferdig med denne, om eg blir ferdig, då er det nok komt ein ny OL-genser han har lyst på...


Så eg skal nok ha meir enn nok å gjere på når høstkveldane begynner :)
Ha ein flott lørdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...