søndag 14. august 2011

Søndag

Idag har eg og Mac berre vore på kose tur. Fant ut vi skulle gå i ettermiddag, slik at matmora kunne få bruke kvelden på hobby. Men har enda ikkje nærma meg nokke som kan kallas hobby. Men eg har fått gjort litt huslige ting.
Idag reiste vi til Eikefjorden og gjekk på ein vei eg har sett når eg sitter på bussen på vei til jobb. Men den enda ingenplass, eller den går nok ein plass, men når stien slutta, blei eg litt pingle og tørte ikkje gå lengre;) Men Mac var fornøyd, han fekk løpe laus og kosa seg med pinne. På vei nedatt fant han seg ein ny pinne som han bærte heile veien nedatt til bilen. Han ville ikkje gi slipp på den når han skulle inn i buret heller. Så den blei med heim :)
Når vi kom tilbake til Florø tok vi turen ut til sentrum og Narvesen, der blei det kjøpt VG til min kjære og Ett trykk til meg :)
Mac elsker pinner :)
Lurer på ka han pønsker på her
Søtingen
Jippi, kjekt uten band
Kos med pinne :)
Då skal eg få rydda siste rest og så sette meg ned med Ett trykk :) Ha ein fin søndagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...