torsdag 3. november 2011

Solskinn :)

Nydelig høstver ute idag, og tranga til ein fjelltur blei for stor :) Idag tok vi turen til Hatlesetnipa att, og Mac var fornøy sidan han fekk løpe laus og fekk ut ein del energi. Kunne vi berre fått fleire slike daga....
Vi gjekk opp frå Grov, det er den ruta eg lika best. Når eg svinga inn der vi parkere, blei det høglytt i bilen ;) Mac bjeffer og piper når han veit at det er noko gøy som skal skje ;)
På vei opp :)
Gal hund koser seg ;)
Nesten oppe :)
Oppe :)
Mac koser seg :)
Idag begynt min bedre halvdel på eit fuglebrett vi skal ha utafor. Så no må eg vel snart omdøype bloggen til vår ;) Trur fuglebrettet kjem til å bli stilig, her kjem nokre bilder og når det er ferdig skal eg så klart legge ut fleire bilder ;)
Første del er snart klart, ka i alle dager skal dette bli...
Flinke gutten min
Første del er klart, berre resten att ;)
Vel det var det eg hadde idag. Ønsker alle ein flott torsdagskveld vidare. Takk for titten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...