fredag 10. juni 2016

Eksplosjonsboks bryllup

Idag har eg laga inspirasjonsbidrag til Papirplaneten. Håper mange blir med på utfordringa vi har no, med tema bryllup.

Eksplosjonsboks
På denne boksen har eg brukt:
Kartong: Bazzill-kvit og pomegranate
Mønsterark: To my Valentine-Love is in the air og Valentine`s roses
Stempel: Kort & Godt-Kjærlighet. Når to hjerter-Kaboks
Annet: Blomstra, charms, hjerteperler, perleband
Dies: Spellbinders-Marvelous squares
Alfabet: Nellie Snellen
Boksen open

Inni boksen har eg laga ei firkanta bryllupskake, som ein kan ta av kaka og legge pengegave nedi boksen. Då bestiller sa at dei ønskte seg penger, fant eg ut at det var ingen  dum ide. Malen på firkanta kake fant eg hos denne dama :)

Burde visst fått meg kurs i blomsterdekorasjon..
Kaka inni boksen

Kaka kan man løfte av og legge penger i boksen

På toppen lagde eg eit blomsterhjerte og ein charm.

Idag er eg og Snuppa i Ålesund og gleda oss masse til treffet på Flisnes. Endelig kjem vi oss dit, eit halvt år for seint ;) Sist gang kom uværet Tor og satte ein stoppar for turen... 
Ønsker alle ein flott dag og tusen takk for titten :)

7 kommentarer:

  1. Dette var alldels nydeleg, det er eit skue for augo.

    SvarSlett
  2. Åhhh....så nydelig denne var da Annelen 💟 Så romantisk, lekkert pynta og med det hjertet på toppen...vakkert 😊

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  3. Åhhh....så nydelig denne var da Annelen �� Så romantisk, lekkert pynta og med det hjertet på toppen...vakkert ��

    Klem, Astrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...