søndag 29. oktober 2017

Tøff og kul

Igår feira fadderungen min bursdagen sin og som gudmor måtte eg jo lage eit kort til han :) Denne gangen blei det eit rammekort. Eg har laga dette ein gong før, men styra slik på med å få det til. Men så fekk eg ein mal av Monica som var mykje lettare å skjønne seg på. Den kan du sjå her



På kortet har eg brukt:
Kartong: Svart
Mønsterark: Kort & Godt-Retro rød
Dies: Papirdesign-Hipp hurra
Alfabet-Chocolate
Embossingpulver: Svart og kvit
Trepynt: Wycinanka-Tøff og kul

Trepynt og navnet har eg embossa med svart embossingpulver. Det samme har eg gjort med monsterstempel inni kortet. Denne stempelplata kan du finne hos Scrapomania

Blir nok ikkje siste rammekortet eg lager, enkelt og etter eg fekk denne malen blei det jo morro å lage og ;)

Det var det eg hadde for idag, takk for at du tok ein titt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...