fredag 6. oktober 2017

Til henne

No er vi jammen komt til oktober, tida fyker avgårde... Det er og tid for ny utfordring hos Papirlosjen. Denne gangen er temaet til henne.
Vi har fått leika oss med nydelige digi stempel fra Ching-Chou Kuik. Eg har brukt denne herlige digien, Snowflake angel


På dette kortet har eg brukt:
Kartong: Bazzill-kvit
Mønsterark: Papirdesign: Julestemning-stjernehimmel
Stempel: Snowflake angel og Papirdesing-Ord til deg
Annet: Kort & Godt-pyntebær, diverse blomstra
Dies: Kort & Godt- Rektangel med søm,
Marianne Design-istapp



Motivet er fargelagt med Promarker. Snøfnugg har fått litt glitter på seg. No gleder eg meg til frihelg og forhåpentligvis tid til å gjere litt hobby. Takk for titten og ha ein flott dag og helg.

2 kommentarer:

  1. Lenge siden eg har vore inn å sitt på dine scrappings arbeide. Du er kriativ og lager mange fantasifulle bilder/ Kort.
    Ein kjekk hobby å vera bærer av!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...