fredag 29. mars 2013

Påskefri :)

Då er det jammen påskefri for meg og, det må vere mange år sidan eg har hatt fri så og sei heile påska... Og påskeharen har vore på besøk til meg og alt :) Jammen er eg heldig. Tusen takk gode Snuppa :)

Her om dagen gjorde eg eit lite forsøk på å pynte litt til påske, må jo sjå at det er påske her i leiligheta og ;)

Påskeharen Monica har laga flott påskeggeeske til meg, med masse godt oppi :)
Ikkje så mykje påskepynt her hos oss...
Må jo pynte litt ute og :)
Ønsker alle ei riktig god påske :) Her er det eit nydelig påskevêr, ikkje så ille å ha påskefri då :) Takk for titten, og ha ein fortsatt fin langfredag :)


2 kommentarer:

  1. Så fint du har pynta til påske. Koseleg <3 <3
    Herleg med påskefri i dette fine veret :D
    Vi prates!


    GOD PÅSKE!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Åsemor ♥ Ja det var herlig å ha fri når det blei så flott vêr :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...