lørdag 17. august 2013

40-års jubilant

Igår skulle John i bursdagsfeiring og då måtte han jo ha med seg eit kort. Det var kjekt å få laga eit kort att. Jammen lenge sidan sist eg har holdt på med hobby.
Framsida
Eine innsida

Plass til en liten hilsen

Innsida
Baksida

På dette kortet har eg brukt:
Kartong: Bazzill Brunt (huska ikkje navnet)
Mønsterark:FabScraps: Rustic Dreams, The Paperloft: Old Towne Tavern-Washington og Karen Foster: Graduate Stars
Stempel: Kort og godt, Hurra er fra Inkido
Annet: Tim Holtz: Mini gears, Sprocket gears,Wire pins, Hinge clip, film strip ribbon. Skruane er frå Scrapbooking moments. Eyelets er fra Memory Keepers. Alfabet: Label letters fra Tim Holtz og Wanted Sizzlits og fra Tim Holtz. Spellbnders: Labels Eleven. Kantane er sverta med Distress Ink: Brushed corduroy

Kortet blei eit hastekort, jammen bra eg er vant med nattarbeid ;) No gleda eg meg til hobbydagane eg og Snuppa har planlagt, klar for meir hobby no eg :)

Då får vi håpe at jubilanten blei fornøyd med gave og kort ;)
Takk for titten og ha ein finfin lørdag :)

4 kommentarer:

  1. Eg blir meir og meir forbausa over din kreativetet.
    Skikkeleg mannekort.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Hei Annelen :-)

    Så røft og stilig herrekort du har laget!!
    Flott på alle sider :-) Jubilanten må da være veldig
    fornøyd med dette. Jeg har ikke laget noe på veldig lenge
    heller men håper å finne igjen gnisten og kreativiteten snart.
    Gleder meg til å kikke litt mer i bloggen din :-)

    Klem Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Astrid :) Koselig at du tok ein titt her på bloggen min. Håper du snart finner igjen gnisten :) Klem

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...