torsdag 13. mars 2014

Morsdag

Sist hobbydag til Monica og meg, fekk eg laga morsdagskort til svigermor (jepp e ei stund sidan morsdag no...). Og på lørdag er det alt ny hobbydag :) Her kjem hvertfall kortet som blei laga til Svigermor...
Framsida
På dette kortet har eg brukt:
Kartong: Kraftkartong
Mønsterark: Maja Design: Vintage Spring Basics-2nd of May. Pion: Alma`s Sewing Room-Purple rose
Stempel: Bildmålarana-Seven deadly sins-slot, tekst usikker kor er ifrå.
Annet: Tim Holtz alfabet-Industrious stickers, dymo, charms, diverse blomstrer, halvperlert,
stempel fargelagt med promarker.
Innsida
Svigermor blei no visst glad for kortet, så då er eg fornøyd :)
Ønsker alle ein fin dag og hjertelig takk for titten :)

2 kommentarer:

  1. Det var ein hyggeleg overrasking på ein heilt vanleg dag Annelen.
    Og eg er meget fornøgd <3
    Takk for det fine kortet <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt å kunne overraske innimellom :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...