lørdag 9. mai 2015

Hovlandstøylen

Eg og Mac tok oss like godt ein tur til Hovlandstøylen på tirsdag som var. Fin måte å bruke litt av fridagen på dette. Og jammen var det nydelig vêr når vi gjekk, varmt og godt var det og :)


Denne her ønskte oss god tur. Lurte på om eg skulle gå innom Kvalvikstøylen på vei nedatt. Men jammen glømte eg heile greia når eg og Mac vandra nedover...



No begynner slitet, og verre skal det bli... Kver gang eg går denne turen, så kvir eg meg like masse til bakkane oppover, og lura på korfor eg utsetter meg for dette. Men alt er glømt når eg kommer opp :)

Snart oppe no :)

Deilig å kjøle seg ned

Mac koser seg
Mac fant seg litt snø når vi var komt opp. Godt å få avkjøle seg litt. Han ville helst ligge der i snøen og rulle han.

Det er veldig fint her oppe. Herfra kan ein gå vidare til mange niper :) Som eg håpa eg skal få gå i år :)


Enda meir snø...

Mac fant seg enda litt meir snø på vei nedover. Best å benytte seg av muligheten, meina han ;)

Bratte bakkane, godt eg er ferdig med oppover bakkane

Her kan ein grille om man vil


Blitt veldig fint ned til rasteplassen. Og veldig kjekt at det er laga vei ned til parkeringsplassen. Her har dei laga til ein benk, her kan ein sitte og nyte stillheten :) Takker for titten, ha ein flott dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...