søndag 15. november 2015

Toffifee esker

Huff no er det visst lenge sidan det er komt eit innlegg her... Igår var eg og ei venninne på messe her i Florø. Og då måtte eg jo lage nokre smågaver. No kjem det ein del bilder...

Framsida
På denne har eg brukt:
Kartong: Vanilje, pomegranate
Mønsterark:Papirdesign; Til ettertanke-alle hjerter gleder seg
Annet: Hamp, blomster, halvperler
Dies: Spellbinders-Standard circle Large

Baksida

Blei laga nokre toffifee esker, her er enda ei:)

Her har eg brukt:
Kartong: Pomegranate
Mønsterark: Maja design; A gift for you-Sent with love
Annet: Hamp, charms, halvperler
Stempel: Kort & Godt
Dies: Nelli Snellen - multi frame die heart 2



Enda ei, denne nissen lika eg så godt :)
På denne har eg brukt:
Kartong: Vanilje, pomegranate
Mønsteark: Maja Design; A gift for you-made by me
Annet: Halvperler
Stempel: Kort & Godt
Dies: Spellbinders-Large deckled rectangles. Scrapemagasinet- God jul

Ei til som ikkje var så utperga jul :) 
På denen har eg brukt:
Kartong: Vanilje og Java
Mønsterark: Maja Design; Vintage frost basics-22nd of December
Annet: Halvperler, blomster
Stempel: Kort & godt
Dies: Spellbinders-Classic scalloped circles, Standard circle Large

Då nærma vi oss slutten på alle eskene som blei laga av meg :)

På denne har eg brukt:
Kartong: Vanilje og Stonewash
Mønster Maya Design;Vintage autumn basics-No XXIII
Annet: Serviett, Stjerner-Storyteller
Motiv: Utklippsark - Studiolight: Scandinavian Winter

Synst denne blei litt søt og dette motivet frå North Star er jo berre nydelig :)

På denne er det brukt:
Kartong: Kvit og Typhoon
Mønsterark: Papirdesign; Til ettertanke-Snøvær
Motiv: Utklippsark-North Star
Stempel: Norsk stempelblad
Annet: Blomster,
Dies: Spellbinders-Labels eleven

Den siste eska eg viser blei eg ikkje fornøyd med.. Men snømannen er jo berre nydelig då :)
Kartong: Vanilje
Mønsterark: Maja Design; A gift for you-when the snow is falling
Dies: Spellbinders-large labels, den i hjørne husker eg ikkje kor  er ifrå.
Juleklem-Kaboks
Annet: Halvperler, har og brukt Wink of stella brush GL:Clear
Stempel:Nelli Snellen-Snowmann

Det blei eit fælande stress på slutten, men jammen kom vi i mål. Fekk no ikkje laga alt vi hadde lyst til. Men kjekt var det og vi veit til neste gang ka vi skal ha med og ka vi ikkje trenger å ha med :) Men desse eskene blei ein suksess på messa :)
Takk for titten og ha ein fin dag :)

1 kommentar:

  1. Her var det mange fine Toffifee-esker, må ha ein til Asbjørn til jul,han elsker Toffifee.Gratulerer med vel overstått julemesse Annelen !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...