onsdag 6. april 2016

Herrekort er endelig komt til rette eigar...

Då har eg endelig fått levert eit bursdagskort som har vore ferdig i nokre år... Ting tar tid altså. Men no har no mottaker endelig fått det, måtte berre ordne litt på kor gamal han blei.
Men sidan det er ei stund sidan dette blei ferdig, huska eg jo ikkje kas mønsterark eg har brukt...
På dette kortet har eg brukt:
Kartong: Kraft og brun
Alfabet: Tim Holtz
Annet: Storyteller- svarte halvperler
Tim Holtz: Philosophy tags.
Eyelets og kjede er eg usikker på kor er ifrå
Stempel: Motiv har eg lånt, så det huska eg heller ikkje kor er ifrå..
Tekst-North Star
Kantane er sverta med Distress Ink

Hehe trur han blei fornøyd med kortet, men ymta frampå at neste gang ønskte han seg ei Corvette ;) Så då får eg prøve å huske det til neste gang ;)
 
God plass til å skrive en liten helsing
Tusen takk for at du tok turen innom her og ha ein flott kveld :)

5 kommentarer:

  1. Tøft kort, trur eg har sett det tidligere ;-) Kjekt når mottakeren blir fornøyd!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha ja ikkje rart om du har. Har no låge her i nokre år ;)

      Slett
  2. Heldeg er dei som får håndlaga kort. Du må helse så mykkje og gratulere med vel overstått.

    SvarSlett
  3. Åh so godt å vite at Ting Tek Tid med andre óg ;)
    Mønsterarka e nuk frå Papirdesign -eg har nokre liggande på vent :)
    Flott kort, fint oppsett -nett høveleg for ein som vart 56 :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk . Åja her kan ting ta tid, og det er jo litt godt å vite at man ikkje er aleine ;) Tusen for oppklaring av mønsterark :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...