søndag 18. september 2016

Høgenipa :)

Høgenipa og Endestadnipa er topper som og står mi ønskeliste over fjelltura. Så på søndag fekk eg med meg ei eg jobba natt med til å vere med på tur. Planene var Høgenipa og Endestadnipa. Men når vi kom opp på Høgenipa begynte det å regne og det kom skodde. Så då fant vi ut at vi gjekk ned att.

Parkerte like bortafor campingen på Storebru og dette var ei godt merka turløype.

 På vei opp til Høgenipa, kjekt å få gå på nye plasser :)



På vei opp til Høgenipa



Då er vi komt opp, og planen var jo å gå vidare til Endestadnipa, men den får vi ta igjen ein anna gang. Eg er ganske skeptisk når det kjem tåke sigande. Men det var nok ikkje så ille som vi kanskje frykta... Men bedre å snu enn å ta sjangser... Eg har sjøl havna i skikkelig tjukk skodde i Grytadalen og det var lite stas der eg og hunden gjekk aleine... 
 Men det var no ei flott utsikt på Høgenipa og. Og ein flott tur


Haha selfie må jo til ;)

 Litt trolsk stemning i skogen på vei nedatt til bilen  :)
Det var det eg hadde for idag. Ønsker deg ein fin dag og tusen takk for titten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...