onsdag 19. oktober 2016

Kortkit fra Scrapomania

Vi i designteamet til Papirlosjen er så heldig å bli sponsa av Scrapomania, med herlig kit. Eg har fått lov å kosa meg med oktoberkitet. Nydelig juleark fra KaiserCraft og masse flott pynt :)

Eg har laga eit vanlig kort 15x15.


Sidan det nærma seg jul, altfor fort som vanlig, har eg laga nokre småkort. Eg synst det er kjekt å ha nokre små kort liggande som eg kan legge ved ein liten opperksomhet. Malen til det lille kortet med Christmas wishes, fant eg i ett trykk eit år. Klarer ikkje å finne det att i farten... Dette kortet går fint an å feste på gaven som ein merkelapp og :)


Eg måtte jo lage ei albumside og. Når eg begynte med scrapping var det albumsider, LO, eg lagde mest av. Men det har jo gått over til kortlaging og no ikkje minst har eg fått augene opp for PL og. Synst dette er ein fin måtte å få bilder i album på.


Her kan du se kortkitet eg fekk. Eg kan anbefale dette på det varmeste og det er berre å løpe og kjøpe ;) Du finner dei ulike kita her

Det var det eg hadde for idag. Ha ein finfin kveld. Takk for titten :)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...