søndag 5. mars 2017

Vinger

Idag starter ny utfordring hos Papirlosjen. Denne gangen er temaet Vinger :) Eg har laga eit bursdagskort. Denne gangen har vi blitt sponsa av Star Stampz. Eg har brukt detter herlige motivet :)


På dette kortet har eg brukt:
Kartong: Bazzill- Typhoon
Mønsterark: Daisy Bucket- My little Monsters
Annet: Stjerner og knapper
Dies: Papirdesign

Arket må vere nokre år gamalt, fant det i ein boks eg ikkje ser så ofte i... Men synst det passa fint til motivet :) 
No får nattugla komme seg i seng og lade opp til siste natta denne helga :) Ha ein fin fin søndag og takk for titten.
Denne gangen hiver eg meg med på utfordring hos
Nordsalten Hobbyklubb: Barnekort

1 kommentar:

  1. Stilig og kult kort :)

    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i Nordsalten Hobbyklubb. :)

    DT Cathrine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...