torsdag 22. juni 2017

Shakerkort

Idag er det min tur å komme med litt inspirasjon for Papirlosjen. Ferien er igang her og vêret er skikkelig innevêr. Og då er det jo perfekt å sitte inne og kose seg med hobby.
Det er første gang eg lager shakerkort, har tenkt på det ei stund, men aldri komt så langt... Men no er det og prøvd :)


På dette kortet har eg brukt:
Kartong: Bazzill- Romance og kvit
Mønsterark: Maja Design-Summer Crush
Utklippsark er og Summer Crush
Blomstra: Papirdesign og Storyteller
Dies: Papirdesign, Spellbinders-sirkel
Halvperler: Staz
Paljetter: Kort & Godt

For å lage glass til shakeren har eg brukt emballasjen som ein dies låg i



Det var det eg hadde for i dag. Håper du har fått litt inspirasjon og har lyst å vere med på utfordringa vår. Tusen takk for titten.

3 kommentarer:

  1. Så lekkert og sommerlig kort! Herlige farger, og så er det gøy med "shaker" :)
    :) Karen Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja trur det blir fleire slike kort på meg :)

      Slett
  2. Slike vakre kort til bursdagen er dei små oppmerksomheiter som utvikler venskap!Nydeleg er kortet :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...