lørdag 20. august 2011

Napkin kort

Idag har det berre vore kosedag for min del, eg har slappa av med kortlaging. Eg måtte prøve ein ny bretteteknikk. Var ikkje veldig vanskelig, men "knota" litt. Rekna med det går mykje bedre nest gang eg prøver meg. Denne gangen blei det julekort, jepp begynner å glede meg til jul eg ;)
Har funnet ut at det ikkje er så dumt å begynne tidlig på desse julekorta, som oftast blir eg aldri ferdig med alle eg skal lage og må gå og kjøpe dei... Slik blir det vel i år og tenker eg ;)

Framsida av kortet
Kortet nesten ope
Baksida
Tutorial`en fant eg her

Til dette kortet har eg brukt :
Brun bazzill
Mønsterark: Ladybug, forventninger og tradisjon
Stempel er eg usikker kor er fra
Annet : perler, band
Distress Ink rundt kantene

Ønsker alle ein flott lørdagskveld :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...