fredag 14. oktober 2011

Bursdagskort :)

Igår kveld /natt fekk eg endelig ferdig bursdagskortet eg skulle lage. Eg jobba best under press og slik er det visst med kortlaging og ;) Så håper eg mottaker blir fornøyd :)
Idag er har eg hatt fri, er langfrihelga mi og håper eg får laga litt meir kort i helga :)
På dette kortet har eg brukt:
Bazzill: Brun (pinecone og walnut)
Mønsterark: Maja design, Kaffetåren den bästa är
Stempel : Frå kreativ hobby
Annet: Blomster, blonde, halvperler, Martha Stewart punch: monarch butterfly-large
Kantane er rufsa til og sverta med Distress  Ink walnut

No må eg ut å lufte Mac, slik at han får kveldsturen sin. Etterpå skal eg kose meg med Senkveld og eg trur jammen eg skal finne fram strikketøyet ikveld, og må nok tenne litt stearinlys :) Då blir nok fredagskvelden perfekt for meg ;)
Ønsker alle ein fortreffelig fredagskveld  og takk for titten:)

1 kommentar:

  1. Ja,koseleg å strikke og det gjelder å ikkje legge vekk eit strikk ein er blitt litt *lei* - bli ferdig med det :-) Den som venter på en anledning, taper tid. Amy.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...