torsdag 13. oktober 2011

Sola skinner :)

Idag dukket sola oppatt, deilig. Eg tenkte å ta ein fjelltur, men va så treg i dagtidlig at det blei berre ein tur på Brandsøyåsen. Elles så forstår eg ikkje heilt kor denne dagen er blitt av, plutselig er det kveld og eg må sette meg ned å lage eit kort som skal vere ferdig til i morra...
Glømte å ta med kameraet idag, så det blei berre tatt nokre bilder med mobilen, er derfor ikkje den beste kvaliteten på bilda...
Måtte jo ta bilde av den saken som dukka opp på himmelen ;)
Den her møtte vi på vår vei nedatt :)
 Det er ein fin tur å gå på Brandsøyåsen, idag gjekk eg veien opp, og stien nedatt til Solheim.
Nei eg får vel begynne på korte, mens eg gløtter på Hellstrøm rydder opp :)
Ha ein flott torsdags kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...