søndag 15. juli 2012

Hobbydag og søndagstur :)

Igår fekk eg og Monica endelig til ein hobbydag att :) Den var vel ikkje veldig produktiv, men vi fekk no laga eit kort og albumside :)
Måtte jo ta bilde av bordet kordan det såg ut før vi begynte
Ryddig og fint ;)
Hobbydagen er starta
 Då er vi komt igang og det er full konsentrasjon. Og bordet er ikkje like ryddig lengre ;) Men det skal det jo ikkje vere når ein driv på med scrapping ;)
Koser seg :)

Ein hyggelig dag og vi er alt begynt å glede oss til Bikuben tur i begynnelsen av august :) Så skal vi jo prøve å få til hobbyhelg att :) Masse å sjå fram til :)

Dagen idag fant vi ut at vi skulle ta oss ein biltur og vi endte opp på Astruptunet i Jølster, eg har aldri vore der. Dette er heimen til kunstnaren Nikolai Astrup, og vi fekk omvisning rundt i husa der :) Kjekk og koselig søndagstur det. Og vi avslutta turen på "Kinaen" i Førde :)
Søndagsturen vår
Inne i eit av husa til Nikolai Astrup
Her budde det ein liten familie på to voksne og to barn...


God dag god dag, John fant seg ein "kompis" ;)



Ein fin dag, med god mat på Kinaresturanten i Førde :)
Nam nam, detter har eg venta på lenge :)


Håper alle har hatt ein flott søndag og takk for titten :)

1 kommentar:

  1. Eg er storleg imponert kva de ungdommer klarer å få med dokke:)
    Kom nesten i førejul stemning når eg ser på korleis de koser dokke med hobbyen.
    Du er så flink å legge ut bilder og fortelja om turen at eg kjenner det som eg er med:)Å slappa av med god mat etter turen blir liksom prikken over det heile.Takk for titten.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...