søndag 27. november 2016

1. advent

Idag blogger eg for papirlosjen og her mitt inspirasjonsbidrag til utfordringa metall. Tenk at vi alt er komt til 1. advent, det nærma seg jul med stormskritt... Og då passer jo det med eit lilla kort...
Denne gangen har eg prøvd meg på eit dobbel tag kort som eg fant malen på i Ett trykk nr. 1/2013


På dette kortet har eg brukt:
Kartong: Pixi Dust
Mønsterark: Maja Design- Enjoying outdoors-I`m happy
Metall: Hjerte og blad
Stempel: All dressed up- Flower Fairy
Norsk stempelbald
Annet: Diverse blomstra
Dies: QuicKutz-nesting square doilies
Motivet er fargelagt med Promarker


Var ikkje så vanskelig å lage dette kortet og jammen kom passeren min frå vidergåande til nytte att ;)


Det var det eg hadde for idag, ha ein fortsatt fin søndag :) Tusen takk for titten.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...