torsdag 1. desember 2016

Adventskaldender er igang hos Papirlosjen

No er det endelig 1. desember. Dette er vel ein dag både store og små gleder seg til, no er nedtellingen til julafta begynt og idag opner vi første luke av adventskalenderen. Her i huset har vi flaxkalender, som vi skal kose oss med.

Og no har vi i Papirlosjen starta ny utfordring der temaet er jul/vinter og vi har og ein adventskalender fram til julatfta, der vi skal komme med litt kreative sprell kver dag :) Så det er berre å følge med på bloggen framover og ikkje minst bli med på utfordringa :)

Denne gangen har vi blitt sponsa med flotte juledigier fra Kreatvie hender. Ho har mykje fine digier, så gå innom og ta ein kikk.

Eg har valgt å lage eit enkelt julekort denne gangen. Og det er laga på resta eg har funnet i resteboksen min. Kjekt å sjå gjennom og kunne bruke opp litt rester.

På dette kortet har eg brukt:
Kartong: Bazzill- Pomegranate og kvit
Mønsterark: Papirdesign-Stille natt
Digistempel: Kreative hender-digi150
Dies: Spellbinders-Classic scalloped ovals large
Marianne design-istapper
Annet: Div. blomstra, charms


Det var det eg hadde for idag. Ønsker deg ein flott 1. desember og tusen takk for titten :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...