søndag 16. september 2012

Høsten er komt

Høsten er virkelig komt no, det plasker ned ute og blåser. Då er det viktig å prøve å gjere det koselig inne og ute. Og høsten er jo tida for stearinlys :)
Før helga var eg ute og kjøpte meg litt lyng og ein bukett med roser :)

Lika så godt fargen på desse rosen
Ikveld har vi hatt besøk av foreldra til John, han hadde jo bursdag igår :) Var hvertfall koselig å ha dei her, og vi kosa oss med fondue :)
Måtte jo prøve og gjere det litt koselig ute og når det først er gråvêr :)
John fekk ein plante av meg til bursdagen, veit ikkje heilt ka den heiter, men blada er hjerteforma
Litt av bursdagsgaven til John ;)
Her har eg hatt langfri og det er jo godt etter ei travel veke :) Men no skal eg snart finne senga. Og forhåpentligvis, snart lage eit innlegg om Praha :) Ha ei god natt og takk for titten :)



1 kommentar:

  1. Koselg med disse bildene. Dei gjev harmoni og varme i disse regntunge dagane vi har hat.
    Takker for ein hyggeleg kveld:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...