onsdag 30. mars 2016

Bryllupskort og konfirmasjonskort

Vi er jammen heldige, vi i Papirlosjen blei sponsa med nokre nydelige ark og stempel frå Scrapomania. Eg fekk nydelig ark frå kort og godt og stempel fra Magnolia.

Eg har laga eit bryllupskort og konfirmasjonskort. To veldig enkle kort...

Bryllupskortet blei eit "trappekort", der eg har brukt mønsterark og utkippsark frå Kort & Godt
Kartong er Bazzill Kvit

 Sommerfuglane og tekst er alle frå utklipsarket


Konfirmasjonskortet har eg og brukt ark frå Kort & Godt
Kartong er i brun og kvit
 Dies er frå Papirdesign, Sizzix , spellbinders og Cheery Lynn Design
Stempel er frå Papirdesign :)

Eg har kosa meg med arka vi fekk fra Scrapomania, tusen tusen takk for flotte ark. Stempel kjem om ikkje så lenge :)

Takk for titten og ha ein flott dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...