torsdag 9. august 2012

Sommerrevy og Våt moro :)

Då er vi komt til august og ferien er godt igang, no har eg 2,5 veke att. Det går jo så fort det her... I helga som var var vi på Sommerrevyen, like morsomt som alltid. Vi var på fredag den 3. august. Før på dagen var vi ein liten tur ut for å sjå på Våt moro. Kjekt at dei får til slikt her i Florø :)

Flyboard

Vakre Svanhild
På kvelden blei det Sommerrevy, kor vi fekk trimma lattermusklane våres :)







Når dette var over, var det berre å begynne å glede seg til mandagen den 6. august, då reiste eg og Monica på jentetur til Oslo og Strømmen. Eg klarte jo og glømme fotoapparatet, så eg får ikkje blogge om det flr eg får bilder av Monica... Men vi hadde ein flott tur :)
Takk for titten og håper alle får ein flott torsdag :)




 


1 kommentar:

  1. Du verden kva ein går glipp av:)Men så har eg bloggen til deg Annelen å sjå på, den er ein god erstatning.
    Kjekt dokke hadde ein fin jentetur, det ladder batariene fram til ny arbeidsdag starter.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...