tirsdag 3. desember 2013

Advent

 På søndag var det 1. advent og 1. desember. Kan ikkje heilt forstå at vi er begynt på desember alt...
Og vi kunne tenne det første lyset :)
Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det.

Eg synst dette er ei fin tid og det er så koselig når stjerenen er komt i vinduene. Og eg kan gå rundt og pynt til jul ♥
Denne hjertlykta var så nydelig, så den måtte eg berre ha. Denne passa jo heilt perfekt i stua mi (eller vår) :) Var og fekk handla litt blomster og den nydelige blomsterpotta kjøpte mi gode og snille svigermor til meg ♥ Den passa jo perfekt inn ilag med lykta...

Litt baking har det og blitt. Cookies med sjokoladebiter og peanøtter... Desse må eg nok lage litt meir av, ikkje rart det blei anbefalt å dobble oppskrifta...

Vel då ønsker eg alle ein fortsatt fin kveld og tusen takk for titten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...