fredag 13. desember 2013

Litt forskjellig...

Sidan eg ikkje klarer så masse anna så kan eg jo prøve å blogge litt :) No nærma det seg helg og tida fyker avgårde... Det nærma seg fort jul no :)
Forrige helg var det 2 søndag i advent.
Og sist helg hadde vi jo fått snø og det blei skikkelig julestemning ute :)
Mac koste seg veldig og såg helst at snøen kunne bli liggande lenge...

Det var nydelig å kunne gå tur uten å kle på seg regntøy :)
Skikkelig julestemning blei det med lyktene tent ute og snøen daler ned. Dumt at regnet kom på søndagen...
Litt baking har det og blitt, denne gangen var det sjakkruter og eg prøvde ei ny oppskrift. John likte visst desse bedre enn dei som blei laga ifjor... Fant oppskrifta her på gode sjakkruter...

Det tok litt tid å lage, men det gjere jo ingenting når det faller ismak :)
Eg er ingen bakemster, så litt rare blei dei no sjåande ut... Før dei gjekk i ovnen...
Og her gjelder det å passe på, dei blir fort brent... Eg har gjømt dei som blei mest brune underst ;)

Dette var litt av mi veke. Ønsker alle ei god helg og takk for titten :)



1 kommentar:

  1. Moro å se oppskrifta "mi" i bruk hos deg!
    Ekstra koselig at de falt i smak. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...